Αχός βαρύς ακούγεται τις τελευταίες μέρες για τις θλιμμένες φατσούλες στο facebook του πρωθυπουργού, τα διαβόητα πια «μπουτς» το...
Αχός βαρύς ακούγεται τις τελευταίες μέρες για τις θλιμμένες φατσούλες στο facebook του πρωθυπουργού, τα διαβόητα πια «μπουτς» του ΣΥΡΙΖΑ, τα λάικ στον Κυριάκο Μητσοτάκη από την Ουαγκαντούγκου και άλλα παρόμοια.
Η αγωνία του κυβερνητικού κόμματος γίνεται ακόμα πιο κατανοητή, αν αντιμετωπίσει κανείς την παρουσία της στο διαδίκτυο ως μια επένδυση από πλευράς ΝΔ, που σε αυτή τη φάση δεν αποδίδει τους αναμενόμενους καρπούς.
Γιατί δεν είναι μόνο οι στρατοί likes από λογαριασμούς σε χώρες με μακρά παράδοση λατρείας στο μητσοτακέικο, όπως η Ινδία και η Μπουρκίνα Φάσο, αλλά και οι πακτωλοί που έχει ρίξει η Πειραιώς εδώ και χρόνια για πολιτικές διαφημίσεις στην κορυφαία μηχανή αναζήτησης του κόσμου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της Google, η οποία περιλαμβάνει:
«Διαφημίσεις που παρουσιάζουν ένα πολιτικό κόμμα, έναν τρέχοντα εκλεγμένο ή υποψήφιο αξιωματούχο για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, έναν εκλεγμένο αξιωματούχο ενός κράτους μέλους της ΕΕ ή έναν τρέχοντα εκλεγμένο ή υποψήφιο αξιωματούχο για το κοινοβούλιο του Ηνωμένου Βασιλείου»,
μεταξύ των χωρών της ΕΕ, πρωταθλήτρια αναδεικνύεται η Νέα Δημοκρατία, έχοντας δαπανήσει από τις 20 Μαρτίου 2019 συνολικά 648.950 ευρώ σε πολιτικές διαφημίσεις.
Μάλιστα σε ολόκληρη την Ευρώπη ως ήπειρο, η ΝΔ καταφέρνει να κατακτήσει τη δεύτερη θέση, μένοντας πίσω μόνο από τους Τόρηδες της Μεγάλης Βρετανίας, που δαπάνησαν πάνω από 1 εκ. ευρώ σε διαφημιστικές δαπάνες για τη google το ίδιο διάστημα.
Την πεντάδα συμπληρώνουν δύο κόμματα από τη Ρουμανία, μια χώρα – πρωταθλήτρια σε υποθέσεις διαφθοράς από τον καιρό της προσχώρησής της στον «ελεύθερο κόσμο», καθώς και οι Θιουδαδάνος της Ισπανίας, μια διασταύρωση Ποταμιού και Τζήμερου της Ιβηρικής.
Οπως μπορεί να δει κανείς, η μερίδα του λέοντος της διαφημιστικής δαπάνης της ΝΔ καταλαμβάνεται από προεκλογικά σποτ, κάποια εκ των οποίων είναι μαρκαρισμένα με κόκκινο ως «παραβίαση της πολιτικής διαφημίσεων της Google», ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
Ολα αυτά δείχνουν για άλλη μια φορά ότι η Ελλάδα της αριστείας μπορεί και συναγωνίζεται στα ίσια τους καλύτερους. όχι ως ουραγός, αλλά ως διαμορφωτής των εξελίξεων, δίνοντας άλλο ένα συντριπτικό πλήγμα στο μύθο της Ψωροκώσταινας.
Πηγή: κατιούσα
Δεν υπάρχουν σχόλια
Ευχαριστούμε πολύ για το Σχόλιο σας