Προφυλακιστέος κρίθηκε ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ μετά την μαραθώνια απολογία του στον εφέτη ανακριτή. Σύμφωνα με όσα ανα...
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ΕΡΤ, φέρεται να επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου, ενώ υποστήριξε ότι ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, μπορούσε να μείνει μόνος του σε βάρδια.
Η απολογία του επιθεωρητή του ΟΣΕ ήταν μαραθώνια, καθώς κατεθεσε απολογητικό υπόμνημα 100 σελίδων, ενώ ζήτησε να εξεταστούν ως μάρτυρες 10 πρόσωπα, από τα οποία ο ειδικός εφέτης ανακριτής δέχθηκε τα τρία.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, στο απολογητικό του υπόμνημα, ο επιθεωρητή του ΟΣΕ αναφέρει ότι ο ίδιος πρότεινε τις βάρδιες και την τελευταία υπογραφή έβαζε ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ο οποίος σκοτώθηκε την περασμένη Κυριακή σε τροχαίο στο Λαγονήσι. Επίσης υποστήριξε ότι δεν ενημερώθηκε ποτέ για την καθυστέρηση της μοιραίας αμαξοστοιχίας, ότι δεν ενημερώθηκε ποτέ για το γεγονός ότι ο «εμπειρότερος» σταθμάρχης έφυγε νωρίτερα από την βάρδιά του και ότι ο ίδιος έκανε το καθήκον του και τοποθέτησε τρεις σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ.
Ο 63χρονος επιθεωρητής φέρεται να είπε ότι μετά τις 11 το βράδυ δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, την ίδια ώρα σε ανταλλαγή ανακοινώσεων επιδίδονται ΟΣΕ και Hellenic Train, αναφορικά με το ποιος ευθύνεται για την ακύρωση των δρομολογίων που είχαν προγραμματιστεί για σήμερα (30/03) και τελικά δεν εκτελέστηκαν.
Από την πλευρά της η Hellenic Train υποστηρίζει ότι «το δρομολόγιο δεν έγινε καθώς ο ΟΣΕ δεν κατάφερε να δώσει τη σωστή χάραξη μετά τον θάνατο του Διευθυντή Κυκλοφορίας του Οργανισμού»
Διαφορετική όμως ήταν η απάντηση του ΟΣΕ με τα στελέχη του να ρίχνουν την ευθύνη στην Hellenic Train ισχυριζόμενοι ότι «αντιμετωπίζει προβλήματα στα τρένα, λόγω έλλειψης συντήρησης».
Τέμπη: «Λύγισαν» οι μηχανοδηγοί που πέρασαν από το σημείο της σύγκρουσης
Επέστρεψαν στις ράγες οι εμπορικές αμαξοστοιχίες έναν μήνα μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη και όπως ήταν αναμενόμενο, το πλήρωμα της αμαξοστοιχίας που περνά για πρώτη φορά μετά από έναν μήνα από τον μοιραίο σταθμό της Λάρισας ήταν συναισθηματικά φορτισμένο «μόλις μπήκαμε στη σήραγγα βουρκώσαμε» δήλωσε δημόσια μέλος του πληρώματος.
Για πρώτη φορά, δίπλα στους μηχανοδηγούς ταξίδεψαν εκπαιδευτές όχι μόνο για να ελέγξουν τις ράγες αλλά και για να παρέχουν ψυχολογική στήριξη εάν χρειαστεί. Το πρώτο τρένο που περνά από το μοιραίο κλειδί της Λάρισας έχει ξεκινήσει από Θεσσαλονίκη με προορισμό το Θριάσειο και είναι φορτωμένο με δεκάδες κοντέινερ. Όταν το βλέμμα πέφτει στο μοιραίο κλειδί, στην αμαξοστοιχία επικρατεί σιγή.
«Μόλις μπήκαμε στη σήραγγα βουρκώσαμε. Στο σημείο του δυστυχήματος το τρένο έκοψε ταχύτητα και χτυπήσαμε τις κόρνες. Τρέμαμε όλοι. Κάναμε τον σταυρό μας. Κοιτάξαμε ψηλά στον ουρανό και προσευχηθήκαμε για όλους αυτούς που χάθηκαν. Δε μιλούσε κανείς», δήλωσε στο Star μέλος του πληρώματος της αμαξοστοιχίας.
Αυτή την φορά μάλιστα στην μηχανή υπήρχαν τρεις οδηγοί με τον ΟΣΕ να εκπληρώνει σταδιακά τις απαιτήσεις των συνδικαλιστών.
«Μας είπαν ότι σιγά σιγά θα ικανοποιήσουν όλα τα αιτήματά τους», σχολίασε ο πρόεδρος μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας.
Στη Θεσσαλονίκη, το πρωί οι μεταφορικές εταιρείες έπιασαν δουλειά για να ξεφορτώσουν τα υλικά από την πρώτη εμπορευματική αμαξοστοιχία που έφθασε στην πόλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Ευχαριστούμε πολύ για το Σχόλιο σας