Στην αντεπίθεση περνά ο επιθεωρητής που τέθηκε από τον ΟΣΕ σε αργία μέχρι τη διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογή...
Ο επιθεωρητής που κατάγεται από τον Βόλο, είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου από τον σταθμό της Λάρισας μέχρι τον σταθμό του Αιγινίου Πιερίας. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το πρωινό μετά το δυστύχημα πήρε αναρρωτική άδεια για αρκετές ημέρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟPEN, ο επιθεωρητής περνά στην αντεπίθεση και λέει πως όταν θα έχει στα χέρια του την επίσημη αιτιολόγηση της απόφασης του ΟΣΕ, θα απαντήσει βάσει των στοιχείων αυτών. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι στερείται νομικής βάσης η απόφαση καρατόμησής του, γιατί σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που έχει καταθέσει, στη νυχτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες. Ο ένας να σχολάει στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να έχουν βάρδια 10 το βράδυ με 7 το πρωί. Ο εμπειρότερος, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν ήταν στη θέση του, χωρίς την άδειά του, κι έτσι ο 59χρονος έμεινε μόνος του.
Ο επιθεωρητής προσήλθε αυτοβούλως την Παρασκευή στην ανακρίτρια και υποστηρίζει πως κατέθεσε τα έγγραφα με τις βάρδιες. Το φύλλο μηνιαίων παρουσιών κατατίθεται μια φορά του μήνα, άρα αυτό έγινε στις Αρχές Φεβρουαρίου.
Επίσης, σύμφωνα με το ΟPEN, ο επιθεωρητής αναφέρει ότι έμαθε πως τέθηκε σε αργία μέσω των ΜΜΕ, ενώ ο ίδιος είχε πάει στην ανακρίτρια, και γι’ αυτόν τον λόγο καταγγέλλει τον πρώην πρόεδρο του ΟΣΕ και τον προϊστάμενό του, διευθυντή κυκλοφορίας.
Τέλος, επιρρίπτει ευθύνες και στον σταθμάρχη των Νέων Πόρων, που ναι μεν. όπως λέει, είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας ότι τα δύο τρένα κινούνται στην ίδια γραμμή και το ανέφερε, ωστόσο δεν σήμανε συναγερμό για να καταλάβει το λάθος του ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας.
Πηγή: enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Ευχαριστούμε πολύ για το Σχόλιο σας