Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
TRUE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

Ροη:

latest

North Evia Pass 2023: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αιτήσεις – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι

Άνοιξε η πλατφόρμα του North Evia Pass (  https://vouchers.gov.gr/northeviapass2023 )  για την υποβολή αιτήσεων,στο πλαίσιο του ...


Άνοιξε η πλατφόρμα του North Evia Pass ( https://vouchers.gov.gr/northeviapass2023 ) για την υποβολή αιτήσεων,στο πλαίσιο του οποίου θα χορηγηθούν voucher για φθηνές διακοπές. Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για τις αιτήσεις έως την Τρίτη 29 Αυγούστου στις 9μμ και το πρόγραμμα αφορά σε άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες, τις οποίες οι δικαιούχοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και τις 30 Νοεμβρίου του  2023 για δαπάνες διαμονής, εστίασης και τοπικών μεταφορών στις περιοχές της Βόρειας Εύβοιας που επλήγησαν από τις φωτιές του Αυγούστου του 2021 και θα  εκδοθούν 3.050 κάρτες των 100 ευρώ για τον Δήμο Ιστιαίας-Αιδηψού και 3.500 κάρτες των 150 ευρώ για το Δήμο Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας.

Οι τελικοί δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον φορέα υλοποίησης αφού ολοκληρωθεί η υποβολή των αιτήσεων, ενώ τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος.

H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς για την υποβολή της αίτησης κάθε πολίτης χρειάζεται μόνο τους κωδικούς του στο Taxisnet και την επιβεβαίωση ενός αριθμού κινητού τηλεφώνου και μιας διεύθυνσης e-mail.

Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία αντλούνται αυτόματα, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Βήμα – βήμα η διαδικασία

Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet.

Καταχωρεί τα στοιχεία επικοινωνίας του, δηλαδή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου, τα οποία στη συνέχεια πιστοποιεί μέσω υπερσυνδέσμου και κωδικού μιας χρήσης (OTP – One Time Password) αντίστοιχα.

Στη συνέχεια, δηλώνει τον Δήμο της επιλογής του, μεταξύ Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού και Δήμου Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας.

Τέλος, ο πολίτης δηλώνει υπεύθυνα ότι δεν υπάγεται σε κάποια από τις μη επιλέξιμες κατηγορίες δικαιούχων στο πλαίσιο της δράσης και επιλέγει «Υποβολή», ολοκληρώνοντας τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.

Σημειώνεται πως η διαδικασία μπορεί να διεκπεραιωθεί και μέσω ΚΕΠ.

Οι τελικοί δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον φορέα υλοποίησης αφού ολοκληρωθεί η υποβολή των αιτήσεων, ενώ τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος.

Τι άλλο πρέπει να γνωρίζετε

H υπουργική απόφαση  για το North Evia Pass 2023 που δημοσιεύθηκε στις 23 Αυγούστου στο ΦΕΚ αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:

1.Δικαιούχοι- ωφελούμενοι της δράσης-Αποκλεισμοί

1. Ως «Δικαιούχοι» του προγράμματος «North Evia Pass 2023», ορίζονται όλα τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα άγαμα ή έγγαμα ή σε κατάσταση χηρείας ή πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος, με βάση την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022. Ειδικά για τους έγγαμους ή τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, δικαιούχος είναι ο υπόχρεος σε υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος κατά το άρθρο 67 του ν. 4172/2013 ή ένας εκ των δύο, σε περίπτωση χωριστής δήλωσης, κατά την περ. β’ της παρ. 4 του άρθρου 67 του ν. 4172/2013.
Οι δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον Φορέα υλοποίησης μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων τα αποτελέσματα της οποίας θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος.

2. Ως «Ωφελούμενοι» των δικαιούχων του προγράμματος «North Evia Pass 2023», ορίζονται:

α) τα ενήλικα τέκνα του δικαιούχου που δηλώνονται ως εξαρτώμενα μέλη στην τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022 και

β) ο/η σύζυγος του δικαιούχου ή το πρόσωπο που έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με αυτόν.

3. Για τους σκοπούς της παρούσας ως τέκνο νοείται κάθε φυσικό, νόμιμα αναγνωρισμένο ή υιοθετημένο τέκνο και γενικά κάθε τέκνο του οποίου ο δικαιούχος έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια.

4. Σε περιπτώσεις συζύγων, προσώπων που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης ή τέκνων που αμφότεροι είναι δικαιούχοι του προγράμματος κατά την έννοια της παρ. 1, ο ένας εκλαμβάνεται ως ωφελούμενος του άλλου.

5. Δεν θεωρούνται δικαιούχοι – ωφελούμενοι της οικονομικής ενίσχυσης:

α) Οι επιλεγέντες ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2022-2023 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή όσοι επιλεγούν ως δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2023-2024 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ανεξαρτήτως από το αν γίνει τελικά χρήση των ανωτέρω παροχών ή όχι,

β) οι επιλεγέντες ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο.

γ) όσοι δικαιούχοι έχουν οι ίδιοι ή οι ωφελούμενοί τους ως κύρια κατοικία την Εύβοια, όπως αυτή προκύπτει από την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022.

Τα παραπάνω τα δηλώνουν υπεύθυνα οι δικαιούχοι κατά την υποβολή της αίτησής τους σύμφωνα με τα όσα αναλυτικά περιγράφονται στο άρθρο 4 και άρθρο 5 της παρούσας.

6. Δύναται να διενεργηθούν αυτεπάγγελτοι έλεγχοι από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές για τη διαπίστωση

i) ψευδούς δήλωσης ή

ii) της μη τήρησης των όρων της παρούσας ή

iii) ότι ο λαβών την ενίσχυση ανήκει στις περιπτώσεις α) και β) της παρ. 5 του παρόντος άρθρου και να επιβληθούν πέραν των προβλεπόμενων από άλλες διατάξεις κυρώσεων, η άμεση επιστροφή προς το ελληνικό Δημόσιο του συνόλου της χορηγηθείσας ενίσχυσης, ως αχρεωστήτως καταβληθέντος ποσού, σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ, ν.δ. 356/1974, Α’ 90).

Στην περίπτωση διενέργειας αυτεπάγγελτων ελέγχων από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. διαβιβάζει προς τις αρχές αυτές, κατόπιν αιτήματός τους, τα απαραίτητα και συναφή δεδομένα, για την εκτέλεση των καθηκόντων τους.

2.Οικονομική ενίσχυση και επιμερισμός

1. Το ύψος της οικονομικής ενίσχυσης, που αποτελεί την επιδότηση του δικαιούχου και των ωφελούμενων, προσδιορίζεται ως εξής: για τους δικαιούχους του προγράμματος «North Evia Pass 2023» που θα επιλέξουν ως προορισμό τον Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας της Βόρειας Εύβοιας, η ενίσχυση ανέρχεται σε  150 ευρώ και για τους δικαιούχους που θα επιλέξουν ως προορισμό τον Δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού της Βόρειας Εύβοιας η ενίσχυση ανέρχεται στα 100 ευρώ.

2. Η οικονομική ενίσχυση του προγράμματος είναι αφορολόγητη, ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη στη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους και τα νομικά τους πρόσωπα, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιασδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

3.Διαδικασία έκδοσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας

1. Μέσω της ειδικής εφαρμογής που δημιουργείται από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε., οι δικαιούχοι του προγράμματος, όπως προβλέπονται στο άρθρο 2, αιτούνται την έκδοση άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στην οποία πιστώνεται, από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε., το αναλογούν ποσό, σύμφωνα με το άρθρο 3 της απόφασης . Η ανωτέρω κάρτα εκδίδεται από πιστωτικό ίδρυμα ή χρηματοπιστωτικό οργανισμό, κατά την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 3 του ν. 4557/2018 (Α’ 139), αντίστοιχα.

2. Η είσοδος του φυσικού προσώπου – δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr-ΕΨΠ), πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184). Η ενέργεια αυτή υλοποιείται, ως υπηρεσία στην υποδομή του vouchers.gov.gr και χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες login TAXISnet (OAuth 2.0 client) οι οποίες παραμετροποιούνται κατάλληλα από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

3. Μετά την είσοδό του στην εφαρμογή, αντλούνται και εμφανίζονται μέσω διαλειτουργικότητας με τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ τα στοιχεία των ωφελούμενων, με βάση την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022. Στη συνέχεια, το φυσικό πρόσωπο καταχωρίζει στα εμφανιζόμενα στο σύστημα πεδία τα στοιχεία επικοινωνίας του, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, τα οποία στη συνέχεια πιστοποιεί. Ακολούθως, δηλώνει υπεύθυνα ότι ο ίδιος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν επιλεγεί ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2022-2023 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή δεν θα επιλεγούν ως δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2023-2024 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο.

Παράλληλα δηλώνει υπεύθυνα ότι ο ίδιος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν κύρια κατοικία την Εύβοια όπως αυτή προκύπτει από την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022 καθώς και ότι το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στη χρεωστική κάρτα θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από τον ίδιο για την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής του ιδίου και των ωφελούμενών του και δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο ή η ανάληψή του. Οι δηλώσεις των προηγούμενων εδαφίων της παρούσας παραγράφου συνιστούν υπεύθυνες δηλώσεις του ν. 1599/1986 (Α’ 75), ως προς την αλήθεια του περιεχομένου τους. Ο δικαιούχος καταχωρίζει επίσης το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα επιλογής του, από το οποίο θα εκδοθεί η κάρτα, αιτείται την έκδοση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού.

4. Κατά την διάρκεια υποβολής των αιτήσεων επιτρέπεται η διαγραφή/ανάκληση υποβληθείσας αίτησης και υποβολή νέας. Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η υποβολή δεύτερης αίτησης. Μετά το πέρας της υποβολής αιτήσεων, δεν επιτρέπεται η ανάκληση και υποβολή νέας αίτησης.

5. Για την εξυπηρέτηση των χρηστών του πληροφοριακού συστήματος, διατίθεται εγχειρίδιο χρήσης της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής καθώς και υπηρεσία εξυπηρέτησης των χρηστών (help desk) για την αναφορά και επίλυση προβλημάτων και την παροχή οδηγιών.

6. Σε περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022, δεν είναι δυνατή η υποβολή αίτησης από τον δικαιούχο.

7. Με την είσοδο στην πλατφόρμα και την υποβολή της αίτησης, ο δικαιούχος πιστοποιεί την ακρίβεια των δη-λούμενων από τον ίδιο στοιχείων και των στοιχείων που αντλούνται μέσω διαλειτουργικότητας από την ΑΑΔΕ.

4. Διαδικασία έκδοσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας από τα Κ.Ε.Π.

1. Η περιγραφόμενη στο άρθρο 4 της απόφασης διαδικασία έκδοσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω των Κ.Ε.Π., από πιστοποιημένο υπάλληλο, κατόπιν σχετικής αίτησης του φυσικού προσώπου – δικαιούχου. Ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. εισέρχεται στην ειδική εφαρμογή κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος συμπληρώνει στα πεδία που εμφανίζονται στο σύστημα τα στοιχεία επικοινωνίας του, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου το οποίο στη συνέχεια πιστοποιεί καθώς και το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα από το οποίο θα εκδοθεί η κάρτα.

Επιπλέον, δηλώνει υπεύθυνα, για λογαριασμό του φυσικού προσώπου, τον προορισμό της επιλογής του δικαιούχου, ήτοι Δήμος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας Βόρειας Εύβοιας ή Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού Βόρειας Εύβοιας και, κατόπιν σχετικής επιβεβαίωσης από τον δικαιούχο, ότι ο δικαιούχος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν επιλεγεί ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2022-2023 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή δεν θα επιλεγούν ως δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2023-2024 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο.

Παράλληλα δηλώνει υπεύθυνα, για λογαριασμό του φυσικού προσώπου και κατόπιν σχετικής επιβεβαίωσης από τον δικαιούχο, ότι ο ίδιος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν κύρια κατοικία την Εύβοια όπως αυτή προκύπτει από την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022 καθώς και ότι το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στη χρεωστική κάρτα θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από τον ίδιο για την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής του ιδίου και των ωφελούμενών του και δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο ή η ανάληψή του. Οι δηλώσεις των προηγούμενων εδαφίων συνιστούν υπεύθυνες δηλώσεις του δικαιούχου του ν. 1599/1986 (Α’ 75), ως προς την αλήθεια του περιεχομένου τους. Τέλος, αιτείται την έκδοση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού για λογαριασμό του φυσικού προσώπου.

2. H ανωτέρω διαδικασία έκδοσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δύναται να πραγματοποιείται και με εξουσιοδότηση του εκπροσώπου του φυσικού προσώπου.

3. Κατά την διάρκεια υποβολής των αιτήσεων επιτρέπεται η διαγραφή/ανάκληση υποβληθείσας αίτησης και υποβολή νέας. Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η υποβολή δεύτερης αίτησης. Μετά το πέρας της υποβολής αιτήσεων, δεν επιτρέπεται η ανάκληση και υποβολή νέας αίτησης.

4. Για την εξυπηρέτηση των χρηστών του πληροφοριακού συστήματος, διατίθεται εγχειρίδιο χρήσης της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής καθώς και υπηρεσία εξυπηρέτησης των χρηστών (help desk) για την αναφορά και επίλυση προβλημάτων και την παροχή οδηγιών.

5. Σε περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί η δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022, δεν είναι δυνατή η υποβολή αίτησης για τον δικαιούχο.

5. Πίστωση της οικονομικής ενίσχυσης και ενεργοποίηση άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας

1. Για τους δικαιούχους που θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε. μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων, η ΕΔΥΤΕ Α.Ε. διαβιβάζει στο επιλεγέν από τον δικαιούχο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό, τηρουμένων των κατάλληλων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων, το όνομα, το επώνυμο, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου, την ακριβή ημερομηνία λήξης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, τον προορισμό της επιλογής του δικαιούχου και το ποσό της ενίσχυσης, για τον σκοπό της έκδοσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και της πίστωσης του ποσού της ενίσχυσης, και εμβάζει, ταυτόχρονα, στο πιστωτικό ίδρυμα ή τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στον δικαιούχο.

2. Στη συνέχεια, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας:

α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και

β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας. Αφότου εισέλθει στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα.

3. Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός, χωρίς να συνάπτει πελατειακή σχέση με έκαστο δικαιούχο, θα εκδίδει και θα διανέμει αποκλειστικά με ψηφιακά μέσα, άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, η οποία θα αξιοποιείται ως το αποκλειστικό μέσο πληρωμής για τη διάθεση της ενίσχυσης των δικαιούχων και θα καταναλώνεται αποκλειστικά σε συγκεκριμένες κατηγορίες επιχειρήσεων και αποκλειστικά για τις συγκεκριμένες επιλέξιμες τερματικές συσκευές συναλλαγών (POS) των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων του άρθρου 7.

Ειδικότερα, η λίστα των επιλέξιμων τερματικών συσκευών συναλλαγών (POS), θα κοινοποιείται από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε. και τα πιστωτικά Ιδρύματα ή οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, οφείλουν να ενημερώνουν τα συστήματά τους εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών. Το ανωτέρω ποσό δεν θα μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο λογαριασμό ή να γίνει ανάληψη αυτού, και στην άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα δεν δύναται να πιστωθεί άλλο χρηματικό ποσό, εκτός από ποσά που παρέχονται μέσω της ΕΔΥΤΕ Α.Ε., στο πλαίσιο του παρόντος προγράμματος. Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός θα διανέμει ηλεκτρονικά τις άυλες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του εκάστοτε σχετικού αρχείου με τους επιβεβαιωμένους δικαιούχους όπως θα αποστέλλεται από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε..

4. Η συμμετοχή του πιστωτικού ιδρύματος ή του χρηματοπιστωτικού οργανισμού στο πρόγραμμα θα πραγματοποιείται με υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο ειδικής πρόσκλησης συμμετοχής που θα εκδώσει η ΕΔΥΤΕ Α.Ε.. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα και η υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή των όρων και των δεσμεύσεων που περιγράφονται στην παρούσα και στην ως άνω πρόσκληση αλλά και σε κάθε σχετικό θεσμικό πλαίσιο που αφορά στο παρόν πρόγραμμα.

5. Η άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα θα εκδίδεται λαμβάνοντας ως ημερομηνία λήξης την 30ή Νοεμβρίου 2023.

6.Κατηγορίες συνεργαζόμενων επιχειρήσεων

1. Το πιστωθέν χρηματικό ποσό δύναται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον δικαιούχο και μόνο για την πραγματοποίηση συναλλαγών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σωρευτικά:

α. σε περιοχές με Ταχυδρομικό Κωδικό που αναφέρεται στο Παράρτημα Ι, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, ανάλογα με τον προορισμό χρήσης που επέλεξε ο δικαιούχος και

β. συγκεκριμένα στους τομείς του τουρισμού (διαμονή, εστίαση) και των τοπικών μεταφορών, με Κωδικούς Κατηγορίας Εμπόρου (Merchant Category Codes – MCC) που αναρτώνται στη σελίδα του προγράμματος στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr ΕΨΠ) και επικαιροποιούνται από την ΕΔΥΤΕ Α.Ε., σύμφωνα με τα στοιχεία που αποστέλλονται από τα πιστωτικά ιδρύματα και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, όπως προβλέπεται στο άρθρο 8.

2. Δεν είναι επιλέξιμες επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν αποκλειστικά τερματικές συσκευές συναλλαγών (POS) που ανήκουν στην κατηγορία των Web/Virtual Pos.

3. Μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής οι δικαιούχοι μπορούν να επαληθεύουν, με αναζήτηση βάσει του ΑΦΜ της επιχείρησης, εφ’ όσον το γνωρίζουν, τη δυνατότητα χρήσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Η εφαρμογή επιστρέφει την πληροφορία σχετικά με την συμμετοχή ή μη της συγκεκριμένης επιχείρησης στο πρόγραμμα.

7.Υποχρεώσεις πιστωτικών ιδρυμάτων και χρηματοπιστωτικών οργανισμών που εκδίδουν τερματικά αποδοχής καρτών (POS)

1. Τα αδειοδοτημένα πιστωτικά ιδρύματα και χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί που εκδίδουν, βάσει σχετικής άδειας, τερματικά αποδοχής καρτών (POS), υποχρεούνται να διαβιβάσουν στην ΕΔΥΤΕ Α.Ε. τα στοιχεία εκείνα των POS που πληρούν σωρευτικά τους κανόνες του προγράμματος και συγκεκριμένα:

α. Ο ταχυδρομικός κώδικας της διεύθυνσης εγκατάστασης του POS, θα πρέπει να βρίσκεται σε περιοχές με Ταχυδρομικό Κωδικό που αναφέρεται στο Παράρτημα Ι,

β. Η δραστηριότητα της επιχείρησης εμπίπτει στους τομείς του τουρισμού (διαμονή, εστίαση) και των τοπικών μεταφορών και

γ. Δεν ανήκουν στην κατηγορία των Web/Virtual Pos.

2. Τα στοιχεία που διαβιβάζονται ανά τερματικό αποδοχής καρτών (POS), σύμφωνα με την παρ. 1, είναι ο ΑΦΜ της επιχείρησης, ο Κωδικός Κατηγορίας Εμπόρου (Merchant Category Codes – MCC), ο ταχυδρομικός κώδικας της εγκατάστασης τα Terminal ID/POS ID και τα αναγνωριστικά BIN και ICA.

3. Τα πιστωτικά ιδρύματα της παρ. 1 υποχρεούνται να κοινοποιούν, την τελευταία εργάσιμη ημέρα κάθε εβδομάδας στην ΕΔΥΤΕ Α.Ε., νεότερα POS που θα πληρούν τις ως άνω περιγραφόμενες προϋποθέσεις ώστε να καθίστανται και αυτά επιλέξιμα για το πρόγραμμα.

8.Διαδικασία εκκαθάρισης οικονομικής ενίσχυσης

1. Αμέσως μετά την ημερομηνία λήξης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 6, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει και να ενημερώσει την ΕΔΥΤΕ.Α.Ε. σχετικά με το συνολικό ποσό το οποίο, για οποιονδήποτε λόγο, δεν έχει πιστωθεί στους δικαιούχους ή δεν έχει χρησιμοποιηθεί από αυτούς και επιστρέφει το ανωτέρω ποσό στην ΕΔΥΤΕ Α.Ε.

2. Η περαιτέρω αναζήτησή των ανωτέρω ποσών από τον δικαιούχο αποκλείεται.

9. Ειδικές ρυθμίσεις για τη λειτουργία της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής -Διαλειτουργικότητες

1. Η ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή διαλειτουργεί με το φορολογικό Μητρώο της Α.Α.Δ.Ε., με σκοπό την άντληση των ακόλουθων στοιχείων:

α. ΑΦΜ, Όνομα, Επώνυμο,

β. Πληροφορία αν είναι εξαρτώμενο μέλος στην τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022 και

γ. Πληροφορία για την ύπαρξη δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022.

2. Αν ο ΑΦΜ είναι υπόχρεος υποβολής φορολογικής δήλωσης για το έτος 2022 ή σύζυγος/ΜΣΣ μίας υποβληθείσας δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022, αντλούνται τα ακόλουθα στοιχεία:

α. Όνομα, Επώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ (αν υπάρχει) υπόχρεου, β. Όνομα, Επώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ (αν υπάρχει) Συζύγου/ΜΣΣ,

γ. Όνομα, Επώνυμο, ΑΦΜ (αν υπάρχει), ΑΜΚΑ (αν υπάρχει), έτος γέννησης (αν υπάρχει) εξαρτώμενων μελών (τέκνων). Σημειώνεται ότι ένα εκ των ΑΦΜ/ΑΜΚΑ πρέπει να είναι συμπληρωμένο υποχρεωτικά,

δ. Διεύθυνση κύριας κατοικίας (από έντυπο Ε1 – Πίνακα 5 για το έτος 2022) τόσο για τον Υπόχρεο όσο και για Σύζυγο/ΜΣΣ (αν υπάρχει),

ε. Ταχυδρομικός Κώδικας κύριας κατοικίας (από έντυπο Ε1 – Πίνακα 5 για το έτος 2022) τόσο για τον Υπόχρεο όσο και για Σύζυγο/ΜΣΣ (αν υπάρχει),

στ. Πληροφορία αν ο υπόχρεος και ο/η Σύζυγος/ΜΣΣ είχαν επιλέξει για το 2022 ξεχωριστή φορολογική δήλωση,

ζ. Πληροφορία αν ο υπόχρεος υποβολής της φορολογικής δήλωσης ή ο/η Σύζυγος/ΜΣΣ έχει αποβιώσει,

η. Πληροφορία αν ο υπόχρεος υποβολής της φορολογικής δήλωσης ή ο/η Σύζυγος/ΜΣΣ είναι κάτοικος εξωτερικού και

θ. Αριθμός και ημερομηνία υποβολής Φορολογικής Δήλωσης.

10.Προθεσμίες και συνολική διάρκεια του προγράμματος

1. Ως ημερομηνία έναρξης και λήξης υποβολής αιτήσεων ορίζονται η 25η Αυγούστου 2023 και η 29η Αυγούστου 2023 αντίστοιχα.

2. Ο αριθμός των άυλων ψηφιακών χρεωστικών καρτών ανά επιλέξιμη περιοχή καθορίζεται ως εξής:

Βόρεια Εύβοια (Δήμος και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας): 3.500

Βόρεια Εύβοια (Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού): 3.050

3. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται την 29η Μαρτίου 2024.

11. Επιλέξιμοι Ταχυδρομικοί Κωδικοί (ΤΚ) Επιχειρήσεων

 

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το  North Evia Pass 2023

Στην ιστοσελίδα του https://vouchers.gov.gr/northeviapass2023 δημοσιεύθηκε ένας χρήσιμος οδηγός με ερωτήσεις και απαντήσεις για το North Evia Pass 2023. 

Αναλυτικά:

1. Τι είναι το North Evia Pass 2023;

Το North Evia Pass 2023 είναι μια δράση που προβλέπει τη στήριξη του εγχώριου τουρισμού στη Βόρεια Εύβοια και ιδίως στις περιοχές οι οποίες επλήγησαν από τις πυρκαγιές του Αυγούστου 2021 (Δήμοι Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας και Ιστιαίας – Αιδηψού).

2. Ποιοι είναι δικαιούχοι της δράσης;

Δικαιούχοι είναι όλα τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα άγαμα ή έγγαμα ή σε κατάσταση χηρείας ή πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος, με βάση την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022. Ειδικά για τους έγγαμους ή τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, δικαιούχος είναι ο υπόχρεος σε υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος κατά το άρθρο 67 του ν. 4172/2013 ή ένας εκ των δύο, σε περίπτωση χωριστής δήλωσης, κατά την περ. β’ της παρ.4 του άρθρου 67 του ν. 4172/2013.

Οι δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον Φορέα υλοποίησης μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων τα αποτελέσματα της οποίας θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος.

3. Ποιος θεωρείται «ωφελούμενος» του δικαιούχου;

«Ωφελούμενοι» του δικαιούχου θεωρούνται:

α) τα ενήλικα τέκνα του δικαιούχου που δηλώνονται ως εξαρτώμενα μέλη στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022 και

β) ο/η σύζυγος του δικαιούχου ή το πρόσωπο που έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με αυτόν.

Σε περιπτώσεις συζύγων, προσώπων που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης ή τέκνων που αμφότεροι είναι δικαιούχοι του προγράμματος, ο ένας εκλαμβάνεται ως ωφελούμενος του άλλου.

Επισημαίνεται ότι εκδίδεται μία και μόνο κάρτα για όλη την ωφελούμενη μονάδα, δηλαδή τον δικαιούχο και τους ωφελούμενούς του.

4. Ποιοι δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράση;

Δεν θεωρούνται δικαιούχοι – ωφελούμενοι της οικονομικής ενίσχυσης:

α) Οι επιλεγέντες ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2022-2023 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή όσοι επιλεγούν ως δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2023-2024 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ανεξαρτήτως από το αν γίνει τελικά χρήση των ανωτέρω παροχών ή όχι,

β) οι επιλεγέντες ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο.

γ) όσοι δικαιούχοι έχουν οι ίδιοι ή οι ωφελούμενοί τους ως κύρια κατοικία την Εύβοια, όπως αυτή προκύπτει από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022.

5. Ποιες είναι οι περιοχές που αφορούν τη δράση;

Το ποσό που διατίθεται από τη δράση μέσω της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συγκεκριμένες κατηγορίες δαπανών (τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής) στη Βόρεια Εύβοια (Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού ή Δήμος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας). Ο Δήμος χρήσης (Ιστιαίας – Αιδηψού ή Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας) δηλώνεται ρητώς κατά την υποβολή της αίτησης από τον δικαιούχο και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων.

6. Πότε μπορώ να υποβάλω αίτηση για τη δράση;

Οι αιτήσεις συμμετοχής θα υποβάλλονται από Παρασκευή 25 Αυγούστου μέχρι και την Τρίτη 29 Αυγούστου 2023 και ώρα 21:00. Οι δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον Φορέα υλοποίησης μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων τα αποτελέσματα της οποίας θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος.

7. Πώς μπορώ να υποβάλλω αίτηση για τη δράση;

1ος τρόπος:

Ο δικαιούχος πραγματοποιεί είσοδο στην εφαρμογή, η οποία πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet). Μετά την είσοδό του καταχωρίζει τα στοιχεία επικοινωνίας του, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, τα οποία στη συνέχεια πιστοποιεί. Ακολούθως, δηλώνει υπεύθυνα ότι ο ίδιος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν επιλεγεί ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2022-2023 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή δεν θα επιλεγούν ως δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2023-2024 της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ή συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο. Παράλληλα δηλώνει υπεύθυνα ότι ο ίδιος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν κύρια κατοικία την Εύβοια, όπως αυτή προκύπτει από την τελευταία εκκαθαρισμένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2022, καθώς και ότι το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στη χρεωστική κάρτα θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από τον ίδιο για την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής του ιδίου και των ωφελούμενών του και δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο ή η ανάληψή του. Οι δηλώσεις των προηγούμενων εδαφίων της παρούσας παραγράφου συνιστούν υπεύθυνες δηλώσεις του ν. 1599/1986 (Α’ 75), ως προς την αλήθεια του περιεχομένου τους. Ο δικαιούχος καταχωρίζει επίσης το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα επιλογής του, από το οποίο θα εκδοθεί η κάρτα, αιτείται την έκδοση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού.

Σημείωση: Κάθε κινητό ή/και email μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία και μόνον αίτηση.

Για αναλυτικές οδηγίες, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στο εγχειρίδιο χρήσης.

2ος τρόπος:

Ο δικαιούχος έχει, επίσης, τη δυνατότητα να υποβάλλει αίτηση και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), με τον αρμόδιο υπάλληλο ΚΕΠ να καταχωρίζει τα στοιχεία επικοινωνίας του (ενν. δικαιούχου) και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, ο οποίος αριθμός κινητού τηλεφώνου στη συνέχεια πρέπει να πιστοποιηθεί. Στη συνέχεια, προχωρά στη διαδικασία υποβολής της αίτησής του σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται και στον 1ο τρόπο.

Οι δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον Φορέα υλοποίησης μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων τα αποτελέσματα της οποίας θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος.

8. Ποιες είναι οι καταστάσεις της αίτησής μου;

Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:

  • Επεξεργασία από Δικαιούχο
  • Υποβληθείσα (συμμετοχή στην κλήρωση)
  • Κληρωθείσα
  • Μη Κληρωθείσα

Για οποιαδήποτε επιπλέον απορία/διευκρίνιση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής της Δράσης (βλ. ερώτηση 21).

9. Μπορώ να διαγράψω την αίτησή μου;

Μπορείτε να διαγράψετε την αίτησή σας και να υποβάλετε νέα μέχρι την προθεσμία υποβολής αιτήσεων. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, δεν επιτρέπεται η ανάκληση της αίτησης ή η δημιουργία νέας.

10. Ποιο είναι το ύψος της ενίσχυσης που μπορώ να λάβω;

Η οικονομική ενίσχυση ανέρχεται σε εκατό (100) ευρώ για όσους επιλέξουν ως προορισμό το Δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού και σε εκατόν πενήντα (150) ευρώ για όσου επιλέξουν ως προορισμό τον Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.

Σημείωση: Το ανωτέρω ποσό δεν θα μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο λογαριασμό ή να γίνει ανάληψη αυτού, ενώ στην άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα δεν δύναται να πιστωθεί άλλο χρηματικό ποσό.

11. Πώς θα ενημερωθώ ότι είμαι δικαιούχος;

Οι δικαιούχοι θα προκύψουν κατόπιν κλήρωσης που θα διενεργηθεί από τον Φορέα υλοποίησης μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης των υποβολών αιτήσεων, τα αποτελέσματα της οποίας θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του προγράμματος και στους λογαριασμούς των δικαιούχων. Παράλληλα, οι δικαιούχοι θα ενημερωθούν μέσω email ή/και sms στα στοιχεία που έχουν δηλώσει κατά την υποβολή της αίτησής τους.

12. Είμαι επιχειρηματίας και διαθέτω επιχείρηση σε κάποιο άλλο μέρος της δράσης, με υποκατάστημα στη Β. Εύβοια. Μπορώ να συμμετέχω στη δράση;

Ναι. Εφόσον υπάρχει υποκατάστημα σ’ ένα από τα δύο επιλέξιμα μέρη της δράσης το οποίο εντάσσεται στις επιλέξιμες κατηγορίες εστίασης, διαμονής ή τοπικών μεταφορών, μπορούν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές με την αντίστοιχη άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, στο POS που διαθέτετε στο υποκατάστημά σας. Σημειώνεται ότι η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε φυσικά τερματικά POS, ενώ δεν είναι δυνατή η χρήση της σε web POS καθώς και σε διαδικτυακές αγορές/κρατήσεις.

13. Είμαι επιχειρηματίας. Πώς λειτουργεί ως προς την επιχείρησή μου το North Evia Pass 2023 και πότε θα λάβω τα χρήματα;

Η κάρτα North Evia Pass 2023 λειτουργεί όπως οποιαδήποτε άλλη χρεωστική κάρτα. Ως εκ τούτου, τα χρήματα λαμβάνονται απευθείας όπως κάθε άλλη συναλλαγή μέσω POS ή ηλεκτρονικής τραπεζικής.

14. Είμαι επιχειρηματίας. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η επιχείρησή μου είναι επιλέξιμη για τη δράση;

Μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής μπορείτε να επαληθεύσετε, με αναζήτηση βάσει του ΑΦΜ, την επιλεξιμότητά σας και κατ΄ επέκταση τη δυνατότητα χρήσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στην επιχείρησή σας. Η εφαρμογή επιστρέφει την πληροφορία σχετικά με τη συμμετοχή ή μη της επιχείρησής σας στη δράση.

15. Πώς εκδίδω την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα για το North Evia Pass 2023;

Μέσω της ειδικής εφαρμογής κι εφόσον η αίτηση έχει υποβληθεί και κληρωθεί δικαιούστε την έκδοση άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, στην οποία πιστώνεται το αναλογούν ποσό. Μετά την έκδοση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ο Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών σας ενημερώνει για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλοντας:

α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και

β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Αφότου εισέλθετε στον ανωτέρω σύνδεσμο, δημιουργείτε προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνετε κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσετε την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα.

16α. Πού μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας;

Το North Evia Pass 2023 μπορεί να αξιοποιηθεί για αγορές σε επιχειρήσεις των περιοχών της Βόρειας Εύβοιας (ανάλογα με τον επιλεγμένο Δήμο προορισμού από τον δικαιούχο) και αφορά την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, διαμονής και εστίασης στις επιλέξιμες περιοχές (βλ. ερώτηση 5). Η χρήση της μπορεί να αφορά σε μία ή περισσότερες πληρωμές, για μέρος ή για το σύνολο του ποσού για το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμείτε να αποκτήσετε.

Σημείωση: Η περιοχή χρήσης (Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού ή Δήμος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας) δηλώνεται ρητώς κατά την υποβολή της αίτησης από τον δικαιούχο και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης.

16β. Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά την τοπική μεταφορά;

Περιλαμβάνονται τα εξής: ενοικίαση αυτοκινήτων, υπηρεσίες ταξί, υπηρεσίες λεωφορείων, θαλάσσιες μεταφορές (από Δήμο σε Δήμο), ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών, μαρίνες / παροχή υπηρεσιών σε μαρίνες, λοιπές μεταφορές, ενοικίαση σκαφών, λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων κλπ. Δείτε αναλυτικά τα επιλέξιμα MCCs

Σημείωση: Δεν περιλαμβάνεται η κράτηση και έκδοση ακτοπλοϊκών ή/και αεροπορικών εισιτηρίων από ή/και προς τα επιλέξιμα μέρη της δράσης.

16γ. Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά τη διαμονή;

Στις επιλέξιμες δαπάνες της κατηγορίας «διαμονή» περιλαμβάνονται τα εξής: ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα, ενοικίαση τροχόσπιτων, λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις /καταλύματα, timeshare real estate, κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού, campings κλπ. Δείτε αναλυτικά τη λίστα επιλέξιμων κατηγοριών εμπόρου (MCCs) (εδώ)

Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται συναλλαγές πληρωμής σε πλατφόρμες κράτησης βραχυπρόθεσμης ενοικίασης καταλυμάτων. Μπορείτε να προχωρήσετε σε κράτηση μέσω σχετικών εφαρμογών αλλά η πληρωμή θα πρέπει να γίνει σε φυσικό POS της επιχείρησης στον τόπο διαμονής.

16δ. Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά την εστίαση;

Στις επιλέξιμες δαπάνες της κατηγορίας «εστίαση» περιλαμβάνονται οι εξής κατηγορίες: επιχειρήσεις εστίασης και εστιατόρια, bars / taverns / lounges / discos, fast food κλπ. Δείτε αναλυτικά τη λίστα επιλέξιμων κατηγοριών εμπόρου (MCCs) (εδώ)

Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων και υπεραγορών (σουπερμάρκετ κλπ).

Για τυχόν απορίες/διευκρινίσεις, παρακαλούμε όπως συμβουλευτείτε τις κατηγορίες επιλέξιμων συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που βρίσκονται αναρτημένες στη σελίδα της Δράσης ή επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής της Δράσης (βλ. ερώτηση 21).

17. Πώς μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας;

Για τη χρήση της κάρτας, απαιτείται κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία NFC – ανέπαφων συναλλαγών.

Ειδικότερα:

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, εφόσον την έχετε προσθέσει μέσα από το Viva Wallet Mobile App σε ένα από τα ψηφιακά πορτοφόλια: ApplePay (για συσκευές iOS) και GooglePay (για συσκευές Android).

Σημείωση: H κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε φυσικά τερματικά POS, ενώ δεν είναι δυνατή η χρήση της σε web POS καθώς και σε διαδικτυακές αγορές/κρατήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες για την έκδοση και χρήση της κάρτας σας από την Viva Wallet δείτε εδώ.

18. Πότε η κάρτα μου ενεργοποιείται και είναι έτοιμη προς χρήση;

Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησής σας και την έγκριση αυτής (έως 2 εργάσιμες ημέρες), ο Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών (Viva Wallet) σας ενημερώνει για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για την ενεργοποίηση της κάρτας. Με την ενεργοποίηση αυτής, αποκτάτε αυτομάτως το δικαίωμα χρήσης της σε συναλλαγές στις επιλέξιμες επιχειρήσεις της περιοχής που δηλώσατε κατά την υποβολή της αίτησής σας.

19. Μπορώ να μεταβιβάσω την κάρτα μου σε τρίτο πρόσωπο;

Όχι, δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση της κάρτας σε τρίτο πρόσωπο. Υπενθυμίζεται ότι κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή και κατά την υποβολή της αίτησης, δηλώσατε ότι το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στη χρεωστική κάρτα θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από εσάς για την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής σας και των ωφελούμενών σας (βλ. ερώτηση 3).

20. Πώς μπορώ να ελέγξω ότι η κάρτα μου θα είναι συμβεβλημένη με το τερματικό POS μιας επιχείρησης στα επιλέξιμα μέρη;

Μπορείτε να αιτηθείτε απ’ τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης στην οποία επιθυμείτε να κάνετε χρήση της κάρτας, να πραγματοποιήσετε μια δοκιμαστική και μικρής αξίας συναλλαγή (εντός των κατηγοριών των επιλέξιμων και εγκεκριμένων παροχών/υπηρεσιών).

Επιπλέον, μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής οι δικαιούχοι μπορούν να επαληθεύουν, με αναζήτηση βάσει του ΑΦΜ της επιχείρησης τη δυνατότητα χρήσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Η εφαρμογή επιστρέφει την πληροφορία σχετικά με την συμμετοχή ή μη της συγκεκριμένης επιχείρησης στη δράση.

20. Μέχρι πότε έχει ισχύ το North Evia Pass μου;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το χρηματικό ποσό που έχει πιστωθεί στην κάρτα σας, μέχρι την 30η Νοεμβρίου 2023 που είναι και η αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης της άυλης χρεωστικής κάρτας.

21. Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις για την λειτουργία της πλατφόρμας;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Δράσης στο 215 215 7841.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 – 17:00.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Ευχαριστούμε πολύ για το Σχόλιο σας


H PressBOMB.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο.
Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ακολουθηστε μας...

pressbomb.gr



Instagram Follow on Instagram